Pliki cookie pomagają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie. Rozumiem

Analiza Full Page WWW

Dowiedz się jak szybko ładuje się cała Twoja strona

Główne cechy:

  • sprawdza Twoją stronę WWW 24h/dobę wykrywając awarie i zapisując szybkość serwera
  • pozwala sprawdzić dlaczego strona ładowała się zbyt wolno
  • wykrywa błędy HTTP, HTTPS, błędy sieci, problemy z ładowaniem się elementów
  • pozwala analizować dane historyczne ładowania się elementów strony od momentu rozpoczęcia monitorowania
  • zgłasza awarie (SMS, e-mail, Gadu-Gadu lub przez Jabber)
  • generuje raport okresowe z podsumowaniem jak działa Twój serwer (dobowe, tygodniowe, miesięczne) – raport SLA
  • analizuje i prezentuje na wykresach HAR szybkość ładowania elementów z rozbiciem na wszystkie fazy połączeń HTTP

Dlaczego warto monitorować, czyli zagrożenia - co może się wydarzyć?

  • Dostawca usługi przeprowadza prace techniczne i Twoja strona nie działa
  • Awaria DNS powoduje że Twoja strona lub jej elementy nie działają
  • Strona otwiera się bardzo powoli z uwagi na obciążenie serwera
  • Elementy strony się nie ładują lub pokazują się zbyt wolno
  • Twoja strona raz działa a raz nie, lub nie działa z określonych miejsc – problemy z łączami
  • Błędy ludzkie i systemowe np. błędna konfiguracja serwera

Opis działania:

Zyskujesz narzędzie do optymalizacji działania Twojej strony – szybkości ładowania się elementów, analizy czasów połączenia (ile trwało pobranie danych z DNS, ile nawiązanie połączenia ze stroną, ile wysyłanie i odbieranie danych). Dowiedz się jak często masz awarie, które elementy strony się nie ładują lub działają zbyt wolno. 24h/dobę badamy Twoją stronę wykonując połączenia z różnych miejsc w sieci i różnych miast Polski, dokładnie tak jak Twoi użytkownicy. Zapisujemy za każdym razem czy strona ładuje się poprawnie i jak szybko działa. Pobieramy wszystkie elementy strony i analizujemy czas i charakterystykę ich pobierania z serwera. Sam możesz ustalić jak często sprawdzamy Twoją stronę (np. co 10 minut, co minutę...) oraz z jakich lokalizacji go badać (np. z łącz TP S.A. w Krakowie i z Gdańska lub z Warszawy i z zagranicy). Możesz wybrać od 2 do kilkunastu lokalizacji.

Wyniki badania otrzymasz na 3 sposoby:

  • Powiadomienia o awarii – jeśli wykryjemy problem, natychmiast otrzymasz informacje co się dzieje. Możesz wybrać powiadomienie przez e-mail, SMS, Gadu-gadu lub Jabber. Możesz skierować powiadomienia na kilka adresów/numerów, również do osób odpowiedzialnych za prawidłowe działanie strony.
  • Raporty okresowe (Service Level) – raz na dobę, tydzień lub raz na miesiąc otrzymasz raport w PDF w którym znajdziesz informacje ile czasu nie działał Twój serwer, z jakich lokalizacji wystąpiły problemy oraz jakie błędy zostały wykryte.
  • Panel on-line – tutaj możesz na bieżąco śledzić jak działa Twój serwer, czy jest dostępny, jaka awaria wystąpiła, jak szybko działa. Masz dostęp zarówno do danych historycznych (np. jak serwer działał przez ostatni miesiąc) poprzez czytelne wykresy jak i do informacji o szczegółach awarii (diagnostyka umożliwiająca znalezienie przyczyny awarii).

Opcje zaawansowane:

  • Możesz ustalić limit czasowy na pobieranie każdego elementu strony i wszystkich łącznie
  • Możesz ustalać limit przekierować HTTP (redirect)
  • Możesz zdefiniować ile jednoczesnych połączeń zostanie nawiązane do serwera WWW celem pobrania wszystkich elementów strony
  • Możesz pomijać lub ignorować ładowanie się lub niedziałanie wybranych elementów
  • Możesz pobierać zawartość strony i sprawdzać czy na stronie pojawiły się odpowiednie treści z wykorzystaniem wyrażeń regularnych
  • Możesz użyć metody GET, HEAD i POST do przesłania requestu HTTP
  • Możesz ustalić ile elementów strony może się nie załadować bez zgłaszania awarii
  • Możesz ustalić maksymalny rozmiar pobieranych elementów
  • Możesz ustalić harmonogram działania usługi (np. nie sprawdzać serwera w nocy i obniżyć jeszcze bardziej koszty monitoringu)
  • Możesz ustalić kiedy nie przesyłać powiadomień o awariach (np. w godzinach nocnych)
  • Możesz ustalić własny port który ma być sprawdzany (domyślnie TCP/80)
  • Możesz ustalić maksymalny czas w którym strona musi się załadować (np. 10 sekund) Jeśli po tym czasie nie ładowanie się nie zakończy, zgłoszona zostaje awaria.
Uruchom teraz
Miesięczny koszt od 5,31 zł
Uruchom teraz
Miesięczny koszt od 5,31 zł

Pliki cookie pomagają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie. Rozumiem