Pliki cookie pomagają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie. Rozumiem

Podstawowy monitoring HTTP

Najprostszy monitoring twojej strony WWW

Główne cechy:

  • sprawdza Twój serwer www 24h/dobę wykrywając awarie i zapisując szybkość serwera
  • wykrywa błędy HTTP i błędy sieci
  • zgłasza awarie (SMS, e-mail, Gadu-Gadu lub przez Jabber)
  • generuje raport okresowe z podsumowaniem jak działa Twój serwer (dobowe, tygodniowe, miesięczne) – raport SLA

Dlaczego warto monitorować, czyli zagrożenia - co może się wydarzyć?

  • Dostawca usługi przeprowadza prace techniczne i Twoja strona nie działa
  • Działania hakerów np. atak DDOS na serwery gdzie utrzymywana jest Twoja strona
  • Strona otwiera się bardzo powoli z uwagi na obciążenie serwera
  • Twoja strona raz działa a raz nie, lub nie działa z określonych miejsc – problemy z łączami
  • Błędy ludzkie i systemowe np. błędna konfiguracja serwera

Opis działania:

Dowiedz się jak często masz awarie – usługa pozwala ustalić kiedy Twój serwer www nie działa prawidłowo – 24h/dobę badamy go wykonując połączenia z różnych miejsc w sieci i różnych miast Polski. Zapisujemy za każdym razem czy odpowiada poprawnie i jak szybko działa. Sam możesz ustalić jak często sprawdzamy Twój serwer (np. co 10 minut, co minutę...) oraz z jakich lokalizacji go badać (np. z łącz TP S.A. w Krakowie i z Gdańska lub z Warszawy i z zagranicy). Możesz wybrać od 2 do kilkunastu lokalizacji.

Wyniki badania otrzymasz na 3 sposoby:

  • Powiadomienia o awarii – jeśli wykryjemy problem, natychmiast otrzymasz informacje co się dzieje. Możesz wybrać powiadomienie przez e-mail, SMS, Gadu-gadu lub Jabber.
  • Raporty okresowe (Service Level) – raz na dobę, tydzień lub raz na miesiąc otrzymasz raport w PDF w którym znajdziesz informacje ile czasu nie działał Twój serwer, z jakich lokalizacji wystąpiły problemy oraz jakie błędy zostały wykryte.
  • Panel on-line – tutaj możesz na bieżąco śledzić jak działa Twój serwer, czy jest dostępny, jaka awaria wystąpiła, jak szybko działa. Masz dostęp zarówno do danych historycznych (np. jak serwer działał przez ostatni miesiąc) poprzez czytelne wykresy jak i do informacji o szczegółach awarii (diagnostyka umożliwiająca znalezienie przyczyny awarii).

Opcje zaawansowane:

  • Możesz pobierać zawartość kodu HTML danej strony i sprawdzać czy na stronie pojawiły się odpowiednie treści z wykorzystaniem wyrażeń regularnych
  • Możesz ustalić harmonogram działania usługi (np. nie sprawdzać serwera w nocy i obniżyć jeszcze bardziej koszty monitoringu)
  • Możesz ustalić kiedy nie przesyłać powiadomień o awariach (np. w godzinach nocnych)
  • Możesz ustalić własny port który ma być sprawdzany (domyślnie TCP/80)
  • Możesz ustalić maksymalny czas w którym serwer musi odpowiedzieć (np. 10 sekund) Jeśli po tym czasie nie ma odpowiedzi, zgłoszona zostaje awaria.
Uruchom teraz
Miesięczny koszt od 1,06 zł

Pliki cookie pomagają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie. Rozumiem